top of page

Servicekurs 

 
Målgruppe

Ansvarlige for organisering av kundeservicen i en virksomhet, ansatte i servicetorg, sentralbord, frontpersonell, ekspedisjon m.v. som yter service til publikum, nettbasert, over skranke og i telefonen.

 
Kursets formål

Målet er å gi deltakerne innsikt i kritiske faktorer ved organiseringen av service, hva som skaper gode opplevelser, og gi trening i gode prosedyrer i møtet med brukere/kunder.

 
Kursinnhold

Hva skal til for at publikum skal oppleve at de får best mulig hjelp? 

Hva gjør de beste virksomhetene?

Tjenestebeskrivelser

Serviceerklæring

Informasjonssystem

Avviksbehandling ved brudd i informasjon og tjenestefunksjonene

Er roller og ansvarsforhold klarlagt?

Utadrettet tjeneste, holdning og atferd.

Kjennetegn ved god service. Kommunikasjon i serviceyrker

Nettbasert service - Telefon og service

Hvordan takle utfordrende kunder som du har dårlig erfaring med fra før?

Hvordan beholde motivasjonen – og holde servicen oppe når det stormer som verst?

bottom of page