top of page

Trivsel på jobben 

Målgruppe

Ledere, mellomledere, tillitsvalgte, verneombud og alle andre ansatte som ønsker å sette fokus på gode samarbeidsforhold på arbeidsplassen.

 

Formål

Bevisstgjøre deltakerne på økt nærvær og trivsel ved hjelp av gode samarbeidsforhold på arbeidsplassen.

 
Innhold
  • Samarbeid. Min – og andres personlighet. Forstå deg selv og andre for å lykkes i samarbeidet.

  • Selvrespekt og arbeidsglede – enkle grep for økt lykkeopplevelse.

  • God kommunikasjon. Slik oppfatter avsender og mottaker det samme.

  • Kjøreregler for å unngå at konflikter oppstår.

  • Anerkjennende intervju/samtale – for å ta vare på det beste i arbeidsmiljøet.

  • Fremragende internservice – den gode omgangstonen.

  • Når du må si «nei»! – slik høres det riktig ut!

  • Urimelige krav? Hva får oss til å si ja når vi bør si nei?

  • Tverrkulturell kommunikasjon – om å unngå misforståelser.

bottom of page